استراتژی اصلی  برند «بورسا» استفاده از  پتانسیل مراکز خرید  برای توسعه

استراتژی اصلی برند «بورسا» استفاده از پتانسیل مراکز خرید برای توسعه

استراتژی اصلی برند «بورسا» استفاده از پتانسیل مراکز خرید برای توسعه

لطفا بیوگرافی کوتاه از خودتان برای مخاطبان‌مان بفرمایید و پیرامون سابقه فعالیت‌تان در این صنعت توضیحاتی برای مخاطبان ارائه دهید.

اسماعیل آقازاده، کارشناس ارشد مهندسی عمران از دانشگاه علم و صنعت هستم، ضمن اینکه MBA کارآفرینی گردشگری گاسترونومی از دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران دارم و از سال 1390 درکنار فعالیت‌های عمرانی و بازرگانی تحت شرکت‌های زیرمجموعه خودمان، در صنعت کافه‌رستوران نیز فعالیت می‌کنم.


بورسا اولین رستوران زنجیره‌ای خارجی در ایران است. چه شد که تصمیم گرفتید نمایندگی «Bursa Kebap Evi» را در ایران برعهده بگیرید؟

رستوران بورسا حدود 100 شعبه در نقاط مختلف ترکیه و 60 شعبه در کشورهای مختلف ازجمله آلمان، انگلیس، امارات، کانادا، عربستان، آذربایجان و... دارد. به‌واسطه پروژه‌ای عمرانی که در ترکیه داشتیم با این برند آشنا شدم و از آنجا ‌که ذائقه ایرانی خیلی به ترکیه نزدیک است و برند بورسا جایگاه پرقدرتی بین برندهای غذایی ترکیه دارد، احساس کردم جای این برند در ایران خالی است، لذا طی مذاکرات و قرارداد صورت‌گرفته توانستیم مستر فرانچایز برند BKE در ایران را برای شرکت توسعه تجارت دنیای شیرین- که شرکت بخش بازرگانی فعالیت‌های مجموعه ما بود- بگیریم.


برند بورسا درحال‌حاضر دارای چند شعبه است و این شعب در کدام مراکز خرید قرار دارند؟

به غیر از 160 شعبه فعال بورسا در 12 کشور دنیا، درحال‌حاضر هفت شعبه در ایران در مراکز خرید آرتمیس فرمانیه، سانای اندرزگو، گالریا ولنجک، اطلس‌مال نیاوران، کورش‌مال ستاری، هایپراستار باکری و مهرادمال کرج داریم و در مراکز خرید ایران‌مال، پارک‌سنتر اهواز و پین‌پلازای شیراز درحال اجرای دکور هستیم


چرا مراکز خرید را مقصدی مناسب برای توسعه شعب در نظر دارید؟ آیا برنامه‌ای برای توسعه در فضاهای دیگر هم دارید؟

استراتژی اصلی برند در ترکیه، توسعه از طریق مراکز خرید بوده و استفاده از پتانسیل مراکز خرید و تجمیع آن با ظرفیت‌های برند بورسا هم‌افزایی مناسبی جهت معرفی و توسعه برند ایجاد می‌کند، البته توسعه برند در فضاهای خارج از مراکز خرید نیز جزء برنامه‌های آتی ما محسوب می‌شود.



تصاویر مربوطه:

گفتگوهای مرتبط

گزارش کامل نمایشگاه مپیک 2023
گزارش کامل نمایشگاه مپیک 2023
نمایشگاه مپیک 2023
1403-04-06 17:13

نمایشگاه مپیک 2023 طبق سنوات گذشته، در شهر ساحلی کن و این‌بار طی روزهای 28 تا 30 نوامبر به میزبانی «Palais des Festivals» برگزار شد.

1403-07-16 15:30

خانه کباب بورسا در سال 2003 در ترکیه تاسیس شد تا بتواند طعم سنتی غذاهای ترکی را به مشتریان خود ارائه دهد. امروزه این برند غذایی با بیش از 160 شعبه در دنیا درحال ارائه خدمات به مشتریان است. زمستان سال 1399 صدودومین شعبه رستوران بورسا در تهران -خیابان فرمانیه- به‌عنوان تنها رستوران زنجیره‌ای بین‌المللی در ایران فعالیت خود را به‌صورت رسمی آغاز کرد و اکنون درحال ‌توسعه شعب بیشتر در شهرهای دیگر ایران است. به این بهانه با مدیرعامل این برند زنجیره‌ای در ایران گفت‌وگویی ترتیب داده‌ایم که در ادامه می‌خوانید.

تکنیک پارچه سازی  امضای خاص خانه مد فلای
تکنیک پارچه سازی  امضای خاص خانه مد فلای
گفتگو با امیرعلی حیدری مدیرعامل خانه مد فلای
1403-07-16 16:43

خانه مد فلای از سال 1394 فعالیت خود را آغاز کرد. رسالت اصلی این برند طراحی و دوخت لباس‌های باکیفیت و همگام با مد روز است. امضای این برند در طرح‌ها استفاده از تکنیک‌های پارچه‌سازی است. شعب این برند به سرعت در حال توسعه هستند. در این شماره با مدیرعامل جوان این برند گفت‌و‌گویی ترتیب داده‌ایم که در ادامه می‌خوانید.

تکنولوژی‌های نوین در سیستم‌های POS،  راهگشای تحول  در صنعت خرده‌فروشی
تکنولوژی‌های نوین در سیستم‌های POS،  راهگشای تحول  در صنعت خرده‌فروشی
تکنولوژی‌های نوین در سیستم‌های POS، راهگشای تحول در صنعت خرده‌فروشی
1403-07-17 11:59

میلاد ایزدفر مدیر توسعه بازار شرکت سیناپ در دنیای امروز صنعت خرده‌فروشی با تحولات عظیمی روبه‌رو است که نقش تکنولوژی‌های نوین در این تغییرات بسیار پررنگ است. یکی از بخش‌های کلیدی این تحولات، سیستم‌های نقطه فروش (POS) هستند که از ابزارهای ساده پردازش تراکنش به پلتفرم‌های جامع مدیریت کسب‌وکار تبدیل شده‌اند. در این مقاله به بررسی مهم‌ترین تکنولوژی‌های جدید در سیستم‌های POS و نقش آنها در ارتقای تجربه مشتری و کارایی کسب‌وکارهای خرده‌فروشی می‌پردازیم.

توزیع و توسعه فیزیکی؛ اَبَرچالش‌های حوزه فروشگاه‌های زنجیره‌ای
توزیع و توسعه فیزیکی؛ اَبَرچالش‌های حوزه فروشگاه‌های زنجیره‌ای
گفت‏‏‏‌و‏‏‏‌گو باداود قربانیان، مدیرعامل فروشگاه‌‌‌‌های زنجیره‌ای شهروند
1403-08-06 15:25

در گفت‏‏‏‌و‏‏‏‌گو با داود قربانیان مدیرعامل فروشگاه‌های‏‏‏‌‌ زنجیره‏‏‏‌ای «شهروند» بررسی شد

برند «هیمالیا»  نمادی از تعهد به کیفیت و سبک زندگی سالم
برند «هیمالیا»  نمادی از تعهد به کیفیت و سبک زندگی سالم
گفت‌وگو با فرشته شمس صفا، مدیرعامل و عضو هیات‌مدیره برند «هیمالیا»
1403-08-13 12:21

شرکت تولیدی پوشاک برند هیمالیا، فعالیت رسمی خود را از سال 1401 آغاز کرده است و به صورت تخصصی به تولید لباس‌های طبیعت‌گردی و ورزشی با استفاده از طراحی‌های تخصصی، کیفیت بی‌نظیر و انطباق با نیازهای کوهنوردان، دوچرخه‌سواران و علاقه‌مندان به طبیعت و سفر پرداخته است. این برند به زودی تصمیم به توسعه شعب در سطح مراکز خرید کشور دارد. در این بخش با فرشته شمس صفا، مدیرعامل این برند گفت‌وگویی ترتیب داده ایم که در ادامه می‌خوانید.

«ستاره باران » ستاره‌ای در قلب شهر تبریز
«ستاره باران » ستاره‌ای در قلب شهر تبریز
گفت‌وگو با رضا مسعودی مدیرعامل مرکزخرید ستاره باران
1403-08-19 15:30

میدان ﺟﻬﺎد ﻳﺎ «ﻧﺼﻒ راه» ﻳﻜﻰ از ﭘﺮﺟﻤﻌﻴﺖ ﺗﺮﻳﻦ ﻣﻨﺎﻃﻖ ﺗﺒﺮﻳﺰ ﺑﻪ ﺷﻤﺎر ﻣﻰ آﻳﺪ ﻛﻪ ﻣﺤﻠﻪ ﻫﺎى ﻣﺘﺮاﻛﻢ ﻣﺘﻌﺪدى را در ﭘﻴﺮاﻣﻮن ﺧﻮد ﺟﺎى داده اﺳﺖ. اﻳﻦ ﻣﻨﻄﻘﻪ ﻗﻄﺐ ﺧﺮﻳﺪ ﻏﺮب ﺗﺒﺮﻳﺰ ﻣﺤﺴﻮب ﻣﻰ ﺷﻮد و از ﻟﺤﺎظ ﻓﺮاواﻧﻰ، ﺑﻌﺪ از ﺻﻨﻒ ﻣﺒﻠﻤﺎن، ﺻﻨﻒ ﭘﻮﺷﺎك در رﺗﺒﻪ ﻧﺨﺴﺖ ﻣﻨﻄﻘﻪ ﻗﺮار ﮔﺮﻓﺘﻪ اﺳﺖ و ﻣﺮاﻛﺰ ﻣﻬﻢ ﺧﺮﻳﺪ آن روزاﻧﻪ ﭘﺬﻳﺮاى ﺧﻴﻞ ﻛﺜﻴﺮى از ﻣﺮدم، از اﻗﺼﻰ ﻧﻘﺎط ﺷﻬﺮ ﻣﻰﺑﺎﺷﺪ. ﻃﺒﻖ ﺑﺮآوردﻫﺎى آﻣﺎرى حدود ١٥٠ ﻫﺰار ﻧﻔﺮ روزاﻧﻪ ﺑﻪ دﻻﻳﻞ ﻣﺘﻔﺎوت ﻛﺎرى، ﺧﺮﻳﺪ، ﺳﻜﻮﻧﺖ و ﻳﺎ ﺗﺮددى و ﻋﺒﻮرى وارد ﻣﻨﻄﻘﻪ ﻣﻰ ﺷﻮﻧﺪ. مجتمع «ستاره باران» برای همگام‌سازی خود با مسیر توسعه بازارهای جهانی - که طی چند سال گذشته در تبریز آغاز گشته - سعی در ایفای نقش خود در زمینه پیشرفت شهر اولین‌ها دارد.

1403-09-03 12:35

مجتمع تجاری عرش آجودانیه، واقع در شمال تهران، از سال ۱۳۹۵ به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین مراکز خرید شمال تهران شناخته می‌شود. این مجتمع هشت طبقه، یکی از بزرگ‌ترین فودکورت‌های تهران را در خود جای داده است با وجود امکانات متفاوت تجربه‌ای کامل از خرید و سرگرمی را به بازدیدکنندگان ارائه می‌دهد. از این روبا جواد فضلعلی مدیرعامل این مجموعه گفت‌و‌گویی ترتیب داده‌ایم که در ادامه می‌خوانید.